Hoe ben je in deze sector terechtgekomen?
Het bedrijf is door mijn vader gestart en samen met mijn zwager verder uitgebouwd tot wat het nu is
Hoe lang werk je al met Assistance Online?
Nu ruim een half jaar, met daarvoor een paar maanden van voorbereiding
Van welke (huidige) functionaliteit van Assistance Online word je het meest happy?
De vereenvoudiging van het hele proces van orderintake tot en met de facturering. De werkzaamheden op kantoor zijn een stuk minder geworden wat de efficiëntie enorm verbetert
Naar welke (toekomstige) functionaliteit van Assistance Online kijk je het meeste uit?
Het aannemen en verwerken van opdrachten in de app, het genereren van managementinformatie, zeker nu we als gevolg van de coronacrisis processen binnen ons bedrijf aan het veranderen zijn en de mogelijkheid om sneller en eenvoudiger creditfacturen te kunnen maken van bepaalde opdrachten
Zie je nog grote veranderingen in de manier waarop je als autobergingsbedrijf je werk doet, in de komende jaren? Zo ja, welke?
Ik verwacht dat bergingsbedrijven nog meer samen zullen werken, meer gegevensuitwisseling tussen collegabedrijven. Daarnaast verwacht ik dat bergingsbedrijven meer de 24/7 taken van dealerbedrijven over zullen nemen, dus meer een verlengstuk van de dealer zullen worden en dat er meer vraag zal zijn naar integratie van de verschillende automatiseringssystemen van zowel de berger als dealer
|