Documenten en administratie

Nooit meer het overzicht en documenten kwijt met de georganiseerde administratie en koppelingen in AO. Ondanks dat we in een digitaal tijdperk leven, is het vrachtverkeer nog lang niet papierloos. Vrachtbrieven, CMR’s, bekeuringen, schadedocumenten en veel ander papierwerk gaan heen en weer in de transportketen. Bij AO heb je de mogelijkheid om alle documenten te scannen en op te slaan bij het juiste voertuig en bij de opdracht of rit die daarbij hoort. Dit kan vanuit scans die door de chauffeur via de boordcomputer aan dossiers worden gekoppeld. AO heeft ook een eigen oplossing waarbij je via slimme barcodes een scan kan maken, waardoor het document automatisch in het juiste archief geplaatst wordt. Dit werkt voor alle type documenten, van personeelsdossiers tot CMR's en schadefoto's.

Per documenttype kun je binnen AO vervolgens eenvoudig aangeven wat er mee moet gebeuren.  Je kunt het meesturen met een factuur, beschikbaar stellen op het klantenportaal of juist privaat archiveren. Met AO heb je bijna geen DMS (Document Management Systeem) meer nodig.

AO zorgt voor jouw documentenbeheer.


Terug naar het overzicht


Interesse gewekt?

Ook benieuwd wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Neem direct contact op