Orderintegratie, portal en statusupdates

Zelf orders aanmaken of orders digitaal binnen laten komen via een API? Met AO is dit mogelijk.

Om de invoer van deze opdrachten zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen, kent AO een aantal mogelijkheden om orders compleet gevalideerd en efficiënt ingevoerd te krijgen.

Naast het zelf creëren van opdrachten kunnen opdrachten door externe partijen, zoals alarmcentrales, worden aangeboden via een API. Een API dient als interface tussen verschillende systemen en hiermee worden de im- en exports van de data tussen verschillende systemen geautomatiseerd. Als een opdracht via een API is aanboden, vindt er een validatie plaats en wanneer er geen bijzonderheden zijn gevonden, worden de opdrachten automatisch goedgekeurd. Hiermee voorkom je fouten in herhalende handelingen.

Is er sprake van een afwijkende maatvoering, incomplete informatie of een specifiek verzoek waar iemand eerst naar zou willen kijken? In dat geval vraagt AO validatie aan de verantwoordelijke medewerker. Ook denkt het systeem graag en actief mee, door onder andere waarschuwingen te geven bij vermoedelijke incorrecte of incomplete data.

Wil de klant wel digitaal aanleveren, maar is een directe koppeling een te grote drempel? Vraag dan of de klant een export uit zijn eigen systeem kan maken. Of dit nu in een CSV, XLS of XML is, met de AO importmodule heb je zelf de mogelijkheid om flexibele importprofielen te maken.

Via AO ontvangt jouw klant statusupdates van de opdracht en relevante documenten, zoals vrachtbrieven, facturen en schade-overzichten.

AO biedt extra service voor jou én je klanten.

Terug naar het overzicht


Interesse gewekt?

Ook benieuwd wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Neem direct contact op